Geoline – autoryzowany dystrybutor urządzeń geodezyjnych marki Geomax
Geoline zajmuje się dystrybucją urządzeń Geomax, zapewnia wsparcie techniczne dla klientów, prowadzi serwis urządzeń geodezyjnych, komis oraz wypożyczalnię.
OPROGRAMOWANIE X-PAD – przenieś licencję systemu WINDOWS MOBILE na ANDROID
Jak to działa?
Użytkownicy systemu Windows Mobile Windows, którzy chcieliby przenieść licencje na Adroida za jednorazową opłatą, dla modułu głównego TPS-GPS
Moduły dodatkowe aktywne na licencji Windows Mobile zostana przeniesione na X-PAD Ultimate, bez dodatkowych opłat (poza modułami, które nie posiadają odpowiednika swojego modułu w Ultimate)
Użytkownicy, którzy przeniosą licencję otrzymają roczny moduł X-PERT za darmo
Użytkownicy muszą posiadać moduł robotic zawarty w głównym module TPS, nie dotyczy licencji TPS manual (Zipp 20 – Zoom 40)
Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość korzystania z naszej witryny. Pliki cookies są konieczne dla prawidłowego jej działania. Możesz zdecydować o wyborze kategorii, ale pamiętaj, że w zależności od wybranych ustawień, pełna funkcjonalność strony może być ograniczona.
Pokaż szczegóły
Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość korzystania z naszej witryny. Pliki cookies są konieczne dla prawidłowego jej działania. Możesz zdecydować o wyborze kategorii, ale pamiętaj, że w zależności od wybranych ustawień, pełna funkcjonalność strony może być ograniczona. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności / Informacje o plikach cookie.
Zbierane przez nas pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony.
Pliki cookies zbierajace preferencje użytkowników umożliwiają witrynie zapamiętywanie informacji, które wpływają na jej wygląd, na przykład określają preferowany język lub region.
Pliki cookies na potrzeby statystyk, poprzez anonimowe zbieranie danych, pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się na stronach internetowych.
Pliki cookies na potrzeby marketingu służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Ma to na celu trafny dobór reklam, co jest wartościowe dla samego użytkownika, jak i dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.