Serwis

W ramach naszej działalności zapewniamy Państwu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń geodezyjnych. Dysponujemy specjalistycznym sprzętem diagnostycznym, wykwalifikowaną kadrą, oraz szeroką gamą części zamiennych. Każde urządzenie oddane do serwisu podlega bezpłatnemu oszacowaniu wysokości kosztów naprawy. Istnieje możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy. Dokładamy wszelkich starań aby czas naprawy instrumentów był jak najkrótszy. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Formularz online

Jeśli masz do nas więcej pytań, skorzystaj z formularza i napisz do nas.

Zapoznałem się z informacjami dotyczącymi Administratora danych osobowych *
Administratorem danych osobowych jest Geoline Sp. z o. o. z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Knurowskiej 8 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000642473, NIP: 6262643328, REGON: 277523861, e-mail: geoline@geoline.pl, tel.: (+48) 32 244 36 61. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz w celu przygotowania oferty. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celów świadczenia usług i realizacji umowy. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Więcej w Polityce Prywatności

Jak to działa?

geoline_ikonki
1

Naprawimy Twój sprzęt!

Zepsuło się? Głowa do góry! W Geoline serwisujemy urządzenia każdej marki.

geoline_ikonki
2

Możesz nam go przekazać na cztery sposoby:

  • osobiście
  • za pośrednictwem przedstawiciela
    handlowego
  • zostawiając w punkcie patronackim – rozmieszczone są na terenie całego kraju
  • wysyłając ubezpieczoną przesyłką kurierską.
geoline_ikonki
3

Wycena w 24h

Już po jednym dniu otrzymasz od nas informacje jakie będą koszty naprawy.

geoline_ikonki
4

Czas na decyzję

To od Ciebie zależy, czy naprawiamy sprzęt, czy jednak z niej rezygnujesz.

geoline_ikonki
5

Naprawa

Teraz sprawa trafia w nasze ręce. Nie martw się o swoją pracę – w Geoline możliwe jest otrzymanie sprzętu zastępczego nawet na cały okres trwania naprawy.

geoline_ikonki
6

Udało się! Twój sprzęt znowu działa!

Możesz odebrać go od nas osobiście lub skorzystać z ubezpieczonej przesyłki kurierskiej.

geoline_ikonki_asystent

W czym mogę
Ci pomóc?

Adrian Nazar

Członek Zarządu
Dyrektor Serwisu
T: +48 32 244 36 61
lp.eniloeg@razan.a :M