Serwis

W ramach naszej działalności zapewniamy Państwu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń geodezyjnych. Dysponujemy specjalistycznym sprzętem diagnostycznym, wykwalifikowaną kadrą, oraz szeroką gamą części zamiennych. Dokładamy wszelkich starań aby czas naprawy instrumentów był jak najkrótszy. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Formularz online

Jeśli masz do nas więcej pytań, skorzystaj z formularza i napisz do nas.

    Informacje o sprzęcie
    Model sprzętu

    Nr seryjny

    Rodzaj usługi:
    gwarancyjnareklamacjaumowa serwisowausługa płatnawycena naprawy (płatna)naprawaaktualizacja oprogramowaniasprawdzenie i rektyfikacjaprzegląd standardowyprzegląd rozszerzonypomiary kontrolne i wystawienie świadectwa ISO

    Termin:
    prośba o wyznaczenie terminutermin ustalony z serwisem

    Informacje dodatkowe:
    Opis usterki

    Dołączone akcesoria (opcjonalnie, gdy usterka ich dotyczy lub wymaga)

    Czy wykonać backup danych taknie
    Czy klient jest zainteresowany sprzętem zastępczym taknie

    Dane do FV i wysyłki
    Nazwa firmy

    Adres firmy

    NIP

    E-faktura to wygodny i bezpieczny sposób na pozbycie się papierowych wersji faktur. Elektroniczna wersja faktury jest takim samym dowodem sprzedaży jak jej wersja papierowa. Zachęcamy do wyrażania zgody na otrzymywanie e-faktur. Wystarczy zaznaczyć poniższą zgodę i podać adres e-mail do e-faktur.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie elektronicznych fakturOświadczam, że jestem właścicielem zgłaszanego sprzętu lub zostałem upoważniony przez jego właściciela do zgłoszenia i przeprowadzenia niezbędnych czynności serwisowych w Geoline Sp. z o. o.

    Dane kontaktowe
    Imię i nazwisko
    Twój email
    Telefon

    Adres do wysyłki taki sam jak dane rejestrowe

    Nazwa firmy

    Adres firmy

    Osoba kontaktowa

    Telefon kontaktowy

    Zgody i oświadczenia
    Zapoznałem się z informacjami dotyczącymi Administratora danych osobowych *
    Administratorem danych osobowych jest Geoline Sp. z o. o. z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Słowackiego 2A wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000642473, NIP: 6262643328, REGON: 277523861, e-mail: geoline@geoline.pl, tel.: (+48) 32 428 11 30. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz w celu przygotowania oferty. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celów świadczenia usług i realizacji umowy. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Więcej w Polityce Prywatności


    Formularz w pdf

    Jak to działa?

    1 Naprawimy Twój sprzęt!
    Zepsuło się? Głowa do góry!
    W Geoline serwisujemy urządzenia każdej marki.

    2 Możesz nam go przekazać na cztery sposoby:

    • osobiście
    • za pośrednictwem przedstawiciela
      handlowego
    • zostawiając w punkcie patronackim – rozmieszczone są na terenie całego kraju
    • wysyłając ubezpieczoną przesyłką kurierską.

    3 Wycena w 24h
    Po 24 godzinach otrzymasz od nas informacje jakie będą koszty naprawy.

    4 Czas na decyzję
    To od Ciebie zależy, czy naprawiamy sprzęt, czy jednak z niej rezygnujesz.

    5 Naprawa
    Teraz sprawa trafia w nasze ręce. Nie martw się o swoją pracę – w Geoline możliwe jest otrzymanie sprzętu zastępczego nawet na cały okres trwania naprawy.

    6 Udało się! Twój sprzęt znowu działa!
    Możesz odebrać go od nas osobiście lub skorzystać z ubezpieczonej przesyłki kurierskiej.