Formularz serwisowy Zgłaszasz usługę serwisową?
Wypełnij ten formularz jeśli potrzebujesz wsparcia naszego działu serwisu. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.
Zgłaszasz serwis za pomocą formularza?
FormularzPobierz i wypełnił załączony formularz i wyślij go na adres mailowy serwis@geoline.pl . Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą.
Serwis Jak działamy?
-
01.Wstęp
W ramach naszej działalności zapewniamy Państwu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń geodezyjnych. Dysponujemy specjalistycznym sprzętem diagnostycznym, wykwalifikowaną kadrą, oraz szeroką gamą części zamiennych. Dokładamy wszelkich starań aby czas naprawy instrumentów był jak najkrótszy. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
-
02.Skontaktuj się z nami.Wypełnij formularz widoczny na górze strony lub pobierz formularz klikając w link i wyślij go na maila: serwis@geoline.pl
-
03.Przekaż nam sprzęt
Przekazanie uszkodzonego urządzenia można zrealizować na 4 sposoby:
- osobiście
- za pośrednictwem przedstawiciela handlowego
- zostawiając w punkcie patronackim – rozmieszczone są na terenie całego kraju wysyłając ubezpieczoną przesyłką kurierską.
Szczegóły uzgodnisz z naszym działem serwisu
-
04.WycenaMożliwe w najkrótszym czasie otrzymasz od nas informacje jakie będą koszty naprawy.
-
05.DecyzjaZnasz koszt naprawy, możesz więc zadecydować czy mamy podjąć dalsze działania czy rezygnujesz.
-
06.Naprawa sprzętuTeraz sprawa trafia w nasze ręce. Nie martw się o swoją pracę – w Geoline możliwe jest otrzymanie sprzętu zastępczego nawet na cały okres trwania naprawy.
-
07.GotoweUrządzenie jest już sprawne. Możesz je odebrać od nas osobiście lub skorzystać z ubezpieczonej przesyłki kurierskiej.
Oto wykaz czynności serwisowych
Zobacz