Przygotuj swój sprzęt na następny sezon!

Teraz 15% zniżki na usługi serwisowe  w nowo otwartym Centrum Serwisowym i Sprzedaży Sprzętu Geodezyjnego w Toruniu!
Wszystko w jednym miejscu.

Niezależny serwis

Firma Geoline jest autoryzowanym serwisem i przedstawicielem marki Geomax. Wraz z marką Leica, należymy do grupy Hexagon, lecz jako niezależny serwis dokonujemy przeglądów rocznych i rozszerzonych. Nasi certyfikowani i doświadczeni serwisanci realizują przeglądy i naprawy sprzętu również innych marek.

Dokonujemy przeglądu i napraw następującego sprzętu:

  • Tachimetrów
  • Teodolitów
  • Zestawów GNSS
  • Kontrolery
  • Tablety
  • Niwelatory laserowe
  • Niwelatory optyczne
  • Akcesoria i inne

Zaoszczędź czas i pieniądze

Praktyka serwisowania sprzętu pozwala na wczesne wykrycie usterek w warsztacie, co z kolei przekłada się na czas i koszty naprawy, inaczej niż w czasie, gdy awaria wystąpi podczas prac geodezyjnych w terenie.

Serwis/rektyfikacja roczna w jeden dzień - oszczędzasz czas!

Twój czas jest cenny dla nas także, dlatego też jeśli dokonasz rezerwacji terminu usługi serwisowej – dokonamy przeglądu w umówionym dniu. Sprzęt będzie gotowy do odbioru po południu.

Kompleksowa usługa od drzwi do drzwi

Cała logistyka po naszej stronie. Nasz kurier odbierze od Państwa sprzęt, dostarczy do warsztatu i po naprawie zwróci do Państwa. Mogą też Państwo wysłać do nas sprzęt lub dostarczyć go osobiście.

Zawsze wiesz ile zapłacisz!

Sprzęt zostanie wstępnie sprawdzony i przedstawiona zostanie indywidualna oferta serwisowa z rabatem 15%. Zawsze powiadomimy Cię o ewentualnych dodatkowych naprawach do akceptacji. U nas zawsze wiesz ile zapłacisz, przed podjęciem jakiejkolwiek naprawy.

Formularz online

Jeśli masz do nas więcej pytań, skorzystaj z formularza i napisz do nas lub zadzwoń bezpośrednio: +48 56 306 61 00

    • Krok 1
    • Krok 2
    • Krok 3
    • Krok 4
    • Krok 4
    • Krok 5


    Informacje o sprzęcie
    Model sprzętu

    Nr seryjny

    [next "Dalej"]


    Rodzaj usługi:
    gwarancyjnareklamacjaumowa serwisowausługa płatnawycena naprawy (płatna)naprawaaktualizacja oprogramowaniasprawdzenie i rektyfikacjaprzegląd standardowyprzegląd rozszerzonypomiary kontrolne i wystawienie świadectwa ISO

    [prev "Wstecz"][next "Dalej"]


    Termin:
    prośba o wyznaczenie terminutermin ustalony z serwisem
    [group group-001]

    [/group]

    [prev "Wstecz"][next "Dalej"]


    Informacje dodatkowe:
    Opis usterki

    Dołączone akcesoria (opcjonalnie, gdy usterka ich dotyczy lub wymaga)

    Czy wykonać backup danych taknie
    Czy klient jest zainteresowany sprzętem zastępczym taknie

    [prev "Wstecz"][next "Dalej"]


    Dane do FV i wysyłki
    Nazwa firmy

    Adres firmy

    NIP

    E-faktura to wygodny i bezpieczny sposób na pozbycie się papierowych wersji faktur. Elektroniczna wersja faktury jest takim samym dowodem sprzedaży jak jej wersja papierowa. Zachęcamy do wyrażania zgody na otrzymywanie e-faktur. Wystarczy zaznaczyć poniższą zgodę i podać adres e-mail do e-faktur.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie elektronicznych fakturOświadczam, że jestem właścicielem zgłaszanego sprzętu lub zostałem upoważniony przez jego właściciela do zgłoszenia i przeprowadzenia niezbędnych czynności serwisowych w Geoline Sp. z o. o.

    Dane kontaktowe
    Imię i nazwisko
    Twój email
    Telefon

    Adres do wysyłki taki sam jak dane rejestrowe
    [group group-002]
    Nazwa firmy

    Adres firmy

    Osoba kontaktowa

    Telefon kontaktowy

    [/group]

    [prev "Wstecz"][next "Dalej"]


    Zgody i oświadczenia
    Zapoznałem się z informacjami dotyczącymi Administratora danych osobowych *
    Administratorem danych osobowych jest Geoline Sp. z o. o. z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Słowackiego 2A wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000642473, NIP: 6262643328, REGON: 277523861, e-mail: geoline@geoline.pl, tel.: (+48) 32 428 11 30. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz w celu przygotowania oferty. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celów świadczenia usług i realizacji umowy. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Więcej w Polityce Prywatności

    [prev "Wstecz"]